Διάβασα στη «Γνώμη» ότι αποφάσισε η δημοτική αρχή (κατά πλειοψηφία) να κατασκευάσει έναν κυκλικό κόμβο στο χώρο έμπροσθεν του ΟΣΕ όπου βρίσκονται τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Εκεί σήμερα απολαμβάνουν οι Χαλκιδέοι δωρεάν θέσεις πάρκινγκ.. και αυτές δεν είναι και λίγες.
Η νέα κατάσταση που θα προκύψει με την ύπαρξη του κόμβου.. από πλευράς αισθητικής σαφώς θα είναι πολύ καλύτερη. Επίσης – με πολλές επιφυλάξεις – θα περιοριστεί και το κομφούζιο που επικρατεί ιδίως τις ώρες αναχώρησης και άφιξης μιας αμαξοστοιχίας. Τέλος, ένας κόμβος δημιουργεί προϋποθέσεις περεταίρω ασφάλειας διάβασης των πεζών που κινούνται στο χώρο.
Στον αντίποδα.. η υφιστάμενη κατάσταση εξασφαλίζει την ύπαρξη ενός μεγάλου χώρου στάθμευσης (σε συνδυασμό και με τον χώρο τον αποθηκών του ΟΣΕ) πλησίον του κέντρου, σε χώρο που έχει μια διακριτική παρουσία στην αισθητική της πόλης (δεν φαίνεται από την παραλία), που είναι δωρεάν.. και που χρησιμεύει και ως χώρος προσωρινής στάσης οχημάτων συγγενών – φίλων επιβατών προς την φόρτωση/εκφόρτωση των αποσκευών τους. Το τελευταίο δε.. σε ακραίες καιρικές συνθήκες είναι βάλσαμο για τους επιβάτες του μέσου..
Επειδή όμως η «Παγώνιος» δημοτική αρχή έχει εκφραστεί από τις πρώτες κιόλας ημέρες της θητείας της ως λάτρης της αισθητικής και της κυκλοφοριακής τάξης.. τα «Μ» θα προτείνουν κι άλλες θέσεις που ένας κυκλικός κόμβος θα μπορούσε να «λάμψει» δια της παρουσίας του..
1. Στην παραλία και έξω από το δημαρχείο.. όπου πολλές φορές έχουμε δει κάποιο παρκαρισμένο ΙΧ.
2. Στην Ληλαντίων.. αντί των φαναριών που έτσι κι αλλιώς μάλλον διακοσμητικό ρόλο έχουν..
3. Στη Βενιζέλου.. έξω από τα δικαστήρια και προς τον Ευβοϊκό.. όπου τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα καθιστούν ήδη μια πάγια όψη αταξίας στην περιοχή.
4. Στην Αγγελή Γοβιού.. αντί των νησίδων εμπνεύσεως Παγώνη.. οι οποίες αντί να διευκολύνουν το έργο των οδηγών.. αντίθετα τους εκνευρίζουν κιόλας. Να δοκιμάσουμε μήπως πιάσουν οι κυκλικοί κόμβοι.
5. Κάτω από τη μικρή γέφυρα, στα τρελά νερά, στο σημείο που παλιότερα έχουν συμβεί πολλές συγκρούσεις πλοίων με τα τοίχοι διάβασης.
6. Εντός του χώρου του δημοτικού συμβουλίου.. για την αποφυγή κάθε είδους τζατζαρισμάτων μεταξύ των αιρετών..
Το ζήτημα της «αλλαγής χρήσης» του χώρου έξω από τον ΟΣΕ δεν είναι διόλου αστείο. Η Χαλκίδα είναι αδιαμφισβήτητα μια πόλη που έχει κυκλοφοριακή συμφόρηση και πρόβλημα θέσεων στάθμευσης. Εμείς θέλουμε η πόλη να έχει τουρίστες για να αφήνουνε τα ωραία τους λεφτουδάκια.. αλλά του Αθηναίου που έχει το εξοχικό του στην πόλη μας για το ΣΚ και για τις διακοπές.. του δημιουργούμε με αυτές τις παρεμβάσεις ένα περεταίρω λόγο να μην έρθει. Να φύγει δηλαδή ο άνθρωπος από το εξοχικό του για ψώνια και καφέ στην παραλία.. και να μην μπορεί να παρκάρει. Ήδη τα οχήματα στην Λ. Καραμανλή φτάνουν σε ώρες αιχμής μέχρι και 500 μέτρα από τη γέφυρα. Αλλά και για τον ίδιο τον Χαλκιδέο. Έχει ένα ζευγάρι με παιδιά όλη την καλή διάθεση να ξοδέψει χρήματα.. και του δημιουργείται ένα επιπλέον έξοδο με στάθμευση σε ιδιώτη. Ξέρετε πόσες μερσεντέδες έχω δει να γυρνάνε γύρω γύρω την Αγία Παρασκευή στη σχολή Πεζικού για να παρκάρουν δωρεάν;
Τα «Μ» είναι κατά της απόφασης για κυκλικό κόμβο στον ΟΣΕ..
Η νέα κατάσταση που θα προκύψει με την ύπαρξη του κόμβου.. από πλευράς αισθητικής σαφώς θα είναι πολύ καλύτερη. Επίσης – με πολλές επιφυλάξεις – θα περιοριστεί και το κομφούζιο που επικρατεί ιδίως τις ώρες αναχώρησης και άφιξης μιας αμαξοστοιχίας. Τέλος, ένας κόμβος δημιουργεί προϋποθέσεις περεταίρω ασφάλειας διάβασης των πεζών που κινούνται στο χώρο.
Στον αντίποδα.. η υφιστάμενη κατάσταση εξασφαλίζει την ύπαρξη ενός μεγάλου χώρου στάθμευσης (σε συνδυασμό και με τον χώρο τον αποθηκών του ΟΣΕ) πλησίον του κέντρου, σε χώρο που έχει μια διακριτική παρουσία στην αισθητική της πόλης (δεν φαίνεται από την παραλία), που είναι δωρεάν.. και που χρησιμεύει και ως χώρος προσωρινής στάσης οχημάτων συγγενών – φίλων επιβατών προς την φόρτωση/εκφόρτωση των αποσκευών τους. Το τελευταίο δε.. σε ακραίες καιρικές συνθήκες είναι βάλσαμο για τους επιβάτες του μέσου..
Επειδή όμως η «Παγώνιος» δημοτική αρχή έχει εκφραστεί από τις πρώτες κιόλας ημέρες της θητείας της ως λάτρης της αισθητικής και της κυκλοφοριακής τάξης.. τα «Μ» θα προτείνουν κι άλλες θέσεις που ένας κυκλικός κόμβος θα μπορούσε να «λάμψει» δια της παρουσίας του..
1. Στην παραλία και έξω από το δημαρχείο.. όπου πολλές φορές έχουμε δει κάποιο παρκαρισμένο ΙΧ.
2. Στην Ληλαντίων.. αντί των φαναριών που έτσι κι αλλιώς μάλλον διακοσμητικό ρόλο έχουν..
3. Στη Βενιζέλου.. έξω από τα δικαστήρια και προς τον Ευβοϊκό.. όπου τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα καθιστούν ήδη μια πάγια όψη αταξίας στην περιοχή.
4. Στην Αγγελή Γοβιού.. αντί των νησίδων εμπνεύσεως Παγώνη.. οι οποίες αντί να διευκολύνουν το έργο των οδηγών.. αντίθετα τους εκνευρίζουν κιόλας. Να δοκιμάσουμε μήπως πιάσουν οι κυκλικοί κόμβοι.
5. Κάτω από τη μικρή γέφυρα, στα τρελά νερά, στο σημείο που παλιότερα έχουν συμβεί πολλές συγκρούσεις πλοίων με τα τοίχοι διάβασης.
6. Εντός του χώρου του δημοτικού συμβουλίου.. για την αποφυγή κάθε είδους τζατζαρισμάτων μεταξύ των αιρετών..
Το ζήτημα της «αλλαγής χρήσης» του χώρου έξω από τον ΟΣΕ δεν είναι διόλου αστείο. Η Χαλκίδα είναι αδιαμφισβήτητα μια πόλη που έχει κυκλοφοριακή συμφόρηση και πρόβλημα θέσεων στάθμευσης. Εμείς θέλουμε η πόλη να έχει τουρίστες για να αφήνουνε τα ωραία τους λεφτουδάκια.. αλλά του Αθηναίου που έχει το εξοχικό του στην πόλη μας για το ΣΚ και για τις διακοπές.. του δημιουργούμε με αυτές τις παρεμβάσεις ένα περεταίρω λόγο να μην έρθει. Να φύγει δηλαδή ο άνθρωπος από το εξοχικό του για ψώνια και καφέ στην παραλία.. και να μην μπορεί να παρκάρει. Ήδη τα οχήματα στην Λ. Καραμανλή φτάνουν σε ώρες αιχμής μέχρι και 500 μέτρα από τη γέφυρα. Αλλά και για τον ίδιο τον Χαλκιδέο. Έχει ένα ζευγάρι με παιδιά όλη την καλή διάθεση να ξοδέψει χρήματα.. και του δημιουργείται ένα επιπλέον έξοδο με στάθμευση σε ιδιώτη. Ξέρετε πόσες μερσεντέδες έχω δει να γυρνάνε γύρω γύρω την Αγία Παρασκευή στη σχολή Πεζικού για να παρκάρουν δωρεάν;
Τα «Μ» είναι κατά της απόφασης για κυκλικό κόμβο στον ΟΣΕ..
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου